تاریخ : پنجشنبه 04 تير 16:28 کد خبر : 1078

ماهنامه شاهد یاران ویژه شهید دستواره منتشر شد


یکصد و شانزدهمین شماره ماهنامه مستند تاریخی شاهد یاران با عنوان «آقا سید» ویژه خرداد 94 یادمان زندگی، مبارزات و شهادت سید محمدرضا دستواره به همت گروه مجلات شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد.

خبرحماسه؛ به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس: تازه ترین شماره ماهنامه شاهد یاران در آستانه بیست و نهمین سالگرد شهادت سردار رشید سپاه اسلام سید محمدرضا دستواره قائم مقام فرمانده لشکر27 محمد رسول الل(ص)ه با گفتارهایی از «محمد حسین قدبیگی»، « مجتبی عسگری»، «خانم رستمیان»، «نصرت الله قریب»، «محمد کوثری»، «علی میرکیانی»، « جواد اکبری»، «محمد باقر شیبانی»،«رضا نامی»، «جعفر محتشم» و «محمد امینی» منتشر شد.

خاطراتی از شهید دستواره در دوران مریوان، عملیات‌های فتح المبین، بیت المقدس و والفجر مقدماتی و روایت‌هایی ویژه از عملیات والفجر 8 و فتح فاو و حضور لشکر 27 محمد رسول الله(ص) در این عملیات، از جمله مطالب خواندنی این شماره است.

 

 

مروری بر زندگی، زمانه و کارنامه ویژه سردار شهید سید محمدرضا دستواره، سخنرانی سردار شهید سید محمد رضا دستواره در جمع رزمندگان فرمانده لشکر27 محمد رسول الله(ص) در سال 1363، سردار شهید سید محمد رضا دستواره در قامت یک همسر در کلام سرکار خانم رستمیان و تصاویر منتشر نشده از آن شهید والامقام در این شماره از ماهنامه شاهد یاران برای اولین بار انتشار یافته است.

گردآوری این مجموعه را حسین جودوی بر عهده داشته است. وی این کار را به خانواده شهید دستواره و سید مهدی دستواره تقدیم کرده است.

 

 


منبع : خبرگزاری دفاع مقدس


شهید     شهید دستواره     ماهنامه     سردار شهید                            


chapta