تاریخ : یکشنبه 19 مهر 15:09 کد خبر : 1121

برنامه های تشییع و خاکسپاری پیکر سردار شهید حاج حسین همدانی در همدان اعلام شد


مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: پیکر مطهر سردار شهید حسین همدانی پس از تشییع باشکوه در تهران به همدان منتقل شده و در زادگاهش به خاک سپرده می‌شود.

خبرحماسه؛ به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)، علی‌اکبر کریم‌پور با تبریک و تسلیت شهادت سردار سرلشکر پاسدار حسین همدانی اظهار داشت: سردار همدانی در راه دفاع از اسلام و آرمان‌های والای انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 وی با اشاره به برنامه‌های تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر سردار شهید حسین همدانی اظهار داشت: پیکر این شهید بزرگوار روز یکشنبه 19 مهرماه امسال در تهران ساعت 6:30 در شهرک شهید محلاتی و ساعت 9 صبح از مقابل حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ واقع در میدان سپاه تشییع می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: پیکر مطهر سردار شهید حسین همدانی پس از تشییع باشکوه در تهران به همدان منتقل شده و در زادگاهش به خاک سپرده می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های تشییع و خاکسپاری سردار شهید همدانی در همدان گفت: روز یکشنبه 19 مهر ماه ساعت 17 مراسم استقبال مردمی در میدان سپاه با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

 کریم‌پور با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در آیین باشکوه تشییع و خاکسپاری سردار شهید حسین همدانی ابراز کرد: روز یکشنبه ساعت 18 مراسم وداع با شهید در حسینیه ثارالله سپاه همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و ساعت 21 مراسم وداع با شهید در دانشگاه بوعلی همدان برگزار می‌شود.

 وی عنوان کرد: روز دوشنبه 20 مهر ماه ساعت 9 صبح مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید همدانی در میدان امام(ره) همدان برگزار شده و با حضور باشکوه مردم دارالمجاهدین در گلزار شهدای همدان تدفین و خاکسپاری می‌شود.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: ساعت 15 روز دوشنبه نیز مراسم ختم سردار شهید همدانی در حسینیه امام خمینی(ره) همدان با حضور مسئولان، نیروهای مسلح و مردم ولایت‌مدار همدان برگزار می‌شود.




شهید همدانی     مراسم تشییع     همدان     شهادت                            


chapta