تاریخ : یکشنبه 19 مهر 16:37 کد خبر : 1122

یادواره شهدای خیابان تولید داروی قم برگزار شد


در این مراسم فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب قم دوران دفاع مقدس را آزمونی مشکل و طاقت فرسا برای ملت ایران توصیف کرد و گفت: ملت ایران در این دوران در برابر دشمنی که از پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بهره می برد، مقاومت کم نظیری را از خود نشان داد.

خبرحماسه؛ به نقل از قم نیوز: یادواره شهدای خیابان تولید دارو به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید آبکار سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم با حضور احمد امیرآبادی، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی، رئیس جامعه المصطفی و امام جمعه موقت قم و همچنین نماینده حزب الله لبنان درایران، خانواده معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم در مسجد حضرت ولیعصر (عج) قم برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب قم دوران دفاع مقدس را آزمونی مشکل و طاقت فرسا برای ملت ایران توصیف کرد و گفت: ملت ایران در این دوران در برابر دشمنی که از پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بهره می برد، مقاومت کم نظیری را از خود نشان داد.
وی تصریح کرد: شهدا یادگاران یکی از نابرابر ترین جنگ های تاریخ بشریت علیه مردم مظلوم ایران به شمار می روند.

سردار غلامرضا احمدی با اشاره به نقش مدیریت حضرت امام (ره) در موفقیت های بدست آمده به وسیله رزمندگان در جنگ تحمیلی تصریح کرد: مدیریت حضرت امام منجر شد، تا رزمندگان با شکستن حصر، دشمنان خود را از پشت دیوار اهواز به آخرین نقطه مرزی برسانند، و آنها را از خاک کشور به عقب برانند.

وی همچنین ضمن تمجید از مدیریت رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: مدیریت معظم له باعث شده تا دامنه نبرد رزمندگان اسلام با جبهه کفر که روزی تنها به خرمشهر محدود می شد، امروز تا دمشق و حتی تا حلب و مرزهای رژیم صهیونیستی گسترش پیدا کند.

سردار احمدی با بیان اینکه حضرت امام راحل برای جنگیدن و مقابله با دشمن به تاسی از امام حسین (ع) راه و رسمی متفاوت از روش هایی که در دانشکده های آمریکایی و دیگر کشورهای غربی آموزش داده می شود، به رزمندگان آموخت، تصریح کرد: امروز به اذعان بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران مسایل سیاسی و نظامی خیمه های امام خمینی(ره) حتی در مرزهای اسراییل غاصب نیز به اهتزار در آمده است.

وی همچنین با اشاره به افزایش روز افزون توطئه ها و کینه توزی های دشمن علیه نظام اسلامی، تصریح کرد: امروز کینه آمریکا و ایادی پلید آن نسبت به ارزش های اسلامی صد برابر بیشتر از زمان آغاز جنگ تحمیلی شده است.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب قم با اشاره به بی تاثیر بودن تحریم های دشمن علیه کشور، تصریح کرد: مساله تحریم اقتصادی یکی از روش های متداول و مرسوم دشمن برای مقابله با ملت ایران محسوب می شود، ولی هیچگاه نتوانسته کوچک ترین خللی در عزم و اراده آنها در دفاع از نظام اسلامی و ارزش های آن ایجاد کند.

 




یادواره شهدا     شهدای تولید دارو     دفاع مقدس     سردار احمدی                            


chapta