تاریخ : شنبه 19 دي 15:39 کد خبر : 1191

21 دی ماه بازگشت پیکر مطهر 93 شهید دوران دفاع مقدس به کشور


فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت: پیکرهای طیبه ۹۳ شهید دوران دفاع مقدس که در طول سه ماه اخیر در مناطق عملیاتی فاو، مجنون، شرق دجله و زبیدات عراق کشف شده‌اند، در ۲۱ دی‌ماه از مرز شلمچه وارد کشور می‌شوند.

خبرحماسه؛ به نقل از خبرگزاری تسنیم:سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح از ورود پیکرهای مطهر شهدای دفاع مقدس به کشور خبر داد و گفت: پیکرهای طیبه 93 شهید دوران دفاع مقدس که در طول سه ماه اخیر در مناطق عملیاتی فاو، مجنون، شرق دجله و زبیدات عراق توسط گروه‌های تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح کشف شده‌اند در صبح روز دوشنبه 21 دی‌ماه از مرز شلمچه وارد کشور می‌شوند.

وی افزود: این شهیدان که مربوط به عملیات‌های والفجر8، خیبر، بدر، محرم، والفجر1 و تک‌های دشمن می‌باشند پس از استقبال رسمی در مرز در روز 23 دی‌ماه وارد استان فارس خواهند شد تا به‌طور رسمی در این استان مورد استقبال و تشییع قرار گیرند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در ادامه تصریح کرد: قرار است این شهیدان پس از انجام مراسم‌های گوناگون در استان فارس از جمله در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) جهت انجام شناسایی به تهران اعزام شوند.

 






chapta