تاریخ : شنبه 19 دي 15:51 کد خبر : 1192

یادواره 130 شهید شهرک زین الدین برگزار شد


مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ۱۳۰ شهید شهرک زین الدین تحت عنوان "ولایت مداران بصیر"، پنجشنبه ۱۷ دی ماه در مسجد امام علی بن ابی طالب(ع) شهرک شهید زین الدین قم برگزار شد.

خبرحماسه؛ به نقل از قم نیوز: سردار عبدالفتاح اهوازیان از فرماندهان قرارگاه سری نصرت در دوران دفاع مقدس طی سخنانی به اهم موضوعات روز از قبیل جنگ نرم، لزوم حرکت در مسیر ولایت و حضور حداکثری در انتخابات و همچنین بیان خاطراتی از شهید زین الدین پرداخت.

پخش کلیپ و نوحه خوانی علی مالکی نژاد از جانبازان دفاع مقدس بخش های دیگری از این مراسم بود.

در این مراسم باشکوه که با اقامه نماز مغرب و عشا همراه بود، علاوه بر حضور جمعی از مسئولان استانی، فرماندهان سپاه و بسیج و پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده های معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای سپاه استان قم در منطقه شمالغرب، مادر شهیدان مهدی و مجید زین الدین، خانواده شهید احمد کریمی و خانواده شهید مهدی علیدوست اولین شهید مدافع حرم از سپاه استان و ...نیز حضور داشتند.

این مراسم به همت ستاد برگزاری یادواره شهدای شهرک امام خمینی(ره) متشکل از بسیجیان، فرماندهان و رزمندگان پیشکسوت، شهرداری، هیئت امناء مسجد، اهالی محل و ...برگزار شد.

یادآور می شود: اعضای ستاد مذکور در آستانه برگزاری یادواره، روز سه شنبه ۱۵دی با حضور در منزل شهیدان مهدی و مجید زین الدین با مادر بزرگوار فرمانده شهید لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب(ع) دیدار کردند.

 




یادواره شهدا     شهیدان زین الدین     شهید علیدوست     لشکر 17                            


chapta