تاریخ : یکشنبه 22 فروردين 15:46 کد خبر : 1272

انتقال پیکرهای مطهر 30 شهید گمنام از معراج الشهدای اهواز به تهران


پیکرهای مطهر 30 شهید گمنامی که تا چندی پیش میزبان زائران سرزمین نور در معراج الشهدای اهواز بودند برای انجام عملیات شناسایی و احراز هویت به معراج الشهدای تهران منتقل شدند.

با پایان یافتن دوران اوج سفرهای راهیان نور جنوب پیکرهای مطهر 30 شهید گمنامی که تا چندی پیش میزبان زائران سرزمین نور در معراج الشهدای اهواز بودند برای انجام عملیات شناسایی و احراز هویت به معراج الشهدای تهران منتقل شدند.

خبرحماسه؛ به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس: در ایام اوج حضور اقشار مختلف مردم در سرزمین‌های نور و بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس، معراج الشهدای اهواز با حضور پیکرهای مطهر 30 شهید گمنام دوران دفاع مقدس میزبان زائران راهیان نور بود.

اکثر کاروان‌ها و خانواده‌هایی که قصد عزیمت به یادمان‌های عملیاتی 8 سال دفاع مقدس را داشتند در معراج الشهدای اهواز حضور یافته و از برنامه‌های این محل شامل سخنرانی، پخش کلیپ از عملیات‌های تفحص و ذکر مصیبت شهادت حضرت زهرا(س) بهره‌مند می‌شدند و پیکرهای مطهر شهدایی که درون ضریحی قرار داشت را زیارت می‌کردند.

این شهدای گمنام در طول ماه‌های اخیر در مناطق عملیاتی فاو، ام‌الرصاص، شلمچه، مجنون، شرق دجله، زبیدات و کردستان عراق توسط گروه‌های تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح کشف شده بودند.

با پایان یافتن دوران اوج سفرهای راهیان نور جنوب پیکرهای مطهر این 30 شهید گمنام دفاع مقدس برای انجام عملیات شناسایی و احراز هویت به معراج الشهدای تهران انتقال یافت.

 






chapta