تاریخ : یکشنبه 07 آذر 16:50 کد خبر : 1329

تشییع و خاکسپاری پیکر هشتاد و هفت شهید گمنام در سیزده استان کشور


سردار باقرزاده از تشییع و خاکسپاری پیکر ۸۷ شهید گمنام در ۱۳ استان کشور خبر داد و گفت: حضور شهیدان گمنام پیام مقاومت و استواری مردم ایران را به کسانی می‌دهد که می‌خواهند این سرزمین و خلیج فارس ثبات و امنیت نداشته باشد.

خبرحماسه؛ به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس:سردار «سید محمد باقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تشییع شهدای گمنام در استان تهران، اظهار داشت: همزمان با روزهای پایانی ماه صفر به مناسبت سالروز رحلت پیامبرگرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) پیکر ۸۷ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در ۴۸ نقطه در ۱۳ استان کشور تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

وی تصریح کرد: مردم ما پیروان شهدا هستند و در این مسیر ثابت قدمند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در پایان اظهار داشت: پیکر دو شهید گمنام در بخش چاه مبارک شهرستان عسلویه، دو شهید در شهر انارستان شهرستان جم، دو شهید در شهر شُنبه شهرستان دشتی و پیکر یک شهید نیز در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به خاک سپرده می‌شود.

سردار سید محمد باقرزاده شهدا را مدافعان همیشگی ایران اسلامی خواند و افزود: حضور شهیدان گمنام در مناطق مختلف به ویژه جزایر خلیج فارس، پیام مقاومت و استواری مردم ایران را به کسانی می‌دهد که می‌خواهند این سرزمین و خلیج فارس ثبات و امنیت نداشته باشد.






chapta