تاریخ : شنبه 26 فروردين 12:43 کد خبر : 1358

یادواره شهدای فردو قم برگزار می شود


یادواره شهدای روستای فردو در تهران، قم و روستای شهید پرور "فردو "برگزار می‌شود.

خبرحماسه؛ به نقل از فردونیوز:روستای فردوی قم بیشترین تعداد شهدای تقدیم کرده در دوران دفاع مقدس دارد و از این حیث در کشور منحصربه‌فرد بوده است و در این روستا بیشترین خانواده‌های چند شهیدی در کل کشور حضور داشته‌اند.

این روستا در ایام دفاع مقدس 108 شهید، 500 رزمنده، 250 جانباز و پنج آزاده را تقدیم کرده است که به‌منظور پاسداشت مقام این شهدا مراسم یادبودی در تهران، قم و روستای فردو برگزار خواهد شد.

مراسم یادواره شهدای این روستا در تهران در تاریخ 30 فروردین‌ماه از ساعت 17 در مرقد مطهر شاه عبدالعظیم حسن (ع) شهرری با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و با مداحی حاج احمد زین‌العابدین برگزار خواهد شد.

این یادواره در شهر قم نیز روز پنجشنبه 31 فروردین‌ماه از ساعت 18 در گلزار شهدا، مجتمع امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی قمی و مداحی حاج علی مالکی نژاد برپا خواهد شد.

همچنین در روز جمعه اول اردیبهشت‌ماه از ساعت 9 صبح نیز این یادواره در حسینیه شهدای روستای فردو با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین مؤمنی، روایتگری سردار عبدالفتاح اهوازیان و مداحی حاج احمد واعظی برگزار خواهد شد.

منبع:فارس




یادواره شهدا     شهدای فردو     قم     دفاع مقدس                            


chapta