تاریخ : پنجشنبه 22 تير 17:16 کد خبر : 1374

یادواره 150 شهید محله شهرک شهدای قم برگزار می شود


یادواره 150 شهید محله شهرک شهدای قم با عنوان «مردان آسمانی» طی روزهای 30 و 31 تیر در مسجد امام موسی بن جعفر(ع) و حسینیه قمربنی هاشم(ع) شهرک برگزار می شود.

خبرحماسه؛به نقل از فردونیوز:حسن مالکی نژاد دبیر ستاد یادواره مردان آسمانی، با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا اظهار داشت: امروز مردم قدرشناس ایران اسلامی، امنیت خود را مدیون خون پاک شهیدان و ایثار رزمندگان و جانبازان و خانواده‌های بزرگوار آنان میدانند.

وی افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و امروز مدافعان حرم،حامیان اصلی امنیت کشورند که با سلاح ایمان در خط مقدم رویارویی با دشمنان این نظام و انقلاب اند.

نفر اول شورای اسلامی شهر قم با اشاره به جزئیات برگزاری یادواره خاطرنشان ساخت: این یادواره چندمین سال است که به همت پایگاه بسیج شاهد و در راستای تعظیم و بزرگداشت یاد و خاطره 150 شهید محله «شهرک شهدا» برگزار می شود.

مالکی نژاد اضافه کرد: یادواره مذکور طی دو نوبت، جمعه 30 تیر از ساعت 21 ویژه برادران در مسجد امام موسی بن جعفر (ع) و شنبه 31 تیر ساعت 18 ویژه خواهران در حسینیه قمربنی هاشم(ع) واقع در خیابان اصلی شهرک شهدا برگزار می‌گردد.

دبیر ستاد یادواره مردان آسمانی یادآور شد: خاطره گویی راویان و شعرخوانی و برپایی نمایشگاه جنبی، بخشی از برنامه های یادواره خواهد بود.




یادواره شهدا     شهرک شهدا     مردان آسمانی     حسن مالکی نژاد                            


chapta