تاریخ : شنبه 13 آبان 17:30 کد خبر : 1421

مشخصات 25 شهید تازه تفحص شده ناجا


هویت پیکر مطهر ۲۵ شهید از این ۵۴ شهید تازه‌تفحص‌شده ناجا (ژاندارمری) شناسایی شد. هشت تن از این شهدا متعلق به استان تهران و ۱۷ تن از شهدا از سایر شهرهای کشور بوده‌اند. ۲۹ شهید دیگر از مجوع ۵۴ شهید هنوز شناسایی نشده‌اند.

خبرحماسه؛به نقل از تسنیم: پیکر مطهر 119 شهید دوران دفاع مقدس که طی عملیات اخیر تفحص توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح کشف شده‌اند صبح روز پنج‌شنبه، 13 مهرماه 96 از طریق مرز شلمچه وارد کشور شدند. 54 شهید از این شهدا از شهدای ژاندارمری بودند که توسط تک دشمن در سال 67 در منطقه زبیدات به شهادت رسیده‌اند. طبق اعلام کمیته مفقودین هویت پیکر مطهر 25 شهید از این 54 شهید تازه‌تفحص‌شده ناجا (ژاندارمری) شناسایی شد. 8 تن از این شهدا متعلق به استان تهران و 17 تن از شهدا از سایر شهرهای کشور بوده‌اند. 29 شهید دیگر از مجوع 54 شهید هنوز شناسایی نشده‌اند.

مراسم تشییع عمومی این 54 شهید تازه تفحص شده ناجا در تهران برگزار می‌شود.همگی این شهدا در تک دشمن سال 67 و در منطقه زبیدات عراق به شهادت رسیده‌اند. این مراسم روز جمعه 12 آبان ماه سال جاری بعد از نماز جمعه از میدان انقلاب به سمت تقاطع حافظ برگزار خواهد شد. همچنین مراسم وداع با این شهدای گرانقدر روز پنجشنبه، 11 آبان ماه سال جاری از ساعت 19 الی 21 در دانشگاه علوم انتظامی امین واقع در ابتدای اتوبان شهید خرازی برگزار می‌شود.

مشخصات 17 شهید تازه شناسایی شده که بعد از برگزاری مراسم تشییع در تهران به زادگاه‌های خود در سایر شهرها منتقل می‌شوند به شرح زیر است:

شهید بهمن بنی مالک

شهید والامقام "بهمن بنی مالک" فرزند عبدالله، متولد سال 46 و اعزامی از استان خوزستان می باشد. این شهید بزرگوار سال 67 به جنگ اعزام و در درگیری تک دشمن 67، منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

شهیدحسین فلاح
 
شهید والامقام "حسین فلاح " فرزند شیخ علی، متولد سال 48 و اعزامی از استان خوزستان می باشد. این شهید بزرگوار سال 67 به جنگ اعزام و در درگیری تک دشمن 67، منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

 

شهیدمظفر کریم زاده باقرآبادی 
 
شهید والامقام "مظفر کریم زاده باقرآبادی " فرزند جعفر، متولد سال 45 و اعزامی از استان فارس می باشد. این شهید بزرگوار سال 67 به جنگ اعزام و در درگیری تک دشمن 67، منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 
 
شهید علیرضا تمدن

شهید والامقام "علیرضا تمدن " فرزند ابوالفضل، متولد سال 44 و اعزامی از استان تهران می باشد. این شهید بزرگوار سال 67 به جنگ اعزام و در درگیری تک دشمن 67، منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 

شهیدقاسم سالمی
 
شهید والامقام "قاسم سالمی " فرزند غلام، متولد سال 45 و اعزامی از استان خوزستان می باشد. این شهید بزرگوار سال 67 به جنگ اعزام و در درگیری تک دشمن 67، منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 
 
شهید مهدی کاظمی
 
شهید والامقام "مهدی کاظمی " فرزند حاجی، متولد سال 42 و اعزامی از استان خوزستان می باشد. این شهید بزرگوار سال 67 به جنگ اعزام و در درگیری تک دشمن 67، منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمد. 
 
شهیدعبدالعلی ثانی زاده 
 
شهید والامقام "عبدالعلی ثانی زاده " فرزند عبدالحسین، متولد سال 47 و اعزامی از استان خوزستان است. این شهید بزرگوار سال 67 به جنگ اعزام و در درگیری تک دشمن 67، منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل شد. 

 

شهیدجعفر رزمخواه

شهید والامقام " جعفر رزمخواه " فرزند محمدحسین، متولد سال 48 و اعزامی از استان زنجان است. این شهید بزرگوار سال 67 به جنگ اعزام و در درگیری تک دشمن 67، منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل شد. 

 

شهید سعید شکریان ده کردی

شهید والامقام "سعید شکریان ده کردی" فرزند مصطفی، متولد سال 46 و اعزامی از استان خوزستان است. این شهید بزرگوار سال 67 به جنگ اعزام و در درگیری تک دشمن 67، منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل شد. 

شهیدعلی زارعکار
 
شهید والامقام "علی زارعکار" فرزند همتعلی، متولد سال 47 و اعزامی از استان البرز است. این شهید بزرگوار سال 67 به جنگ اعزام و در درگیری تک دشمن 67، منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل شد. 
 
شهید عباس دانایی پور
 
شهید والامقام "عباس دانایی پور" فرزند فرهاد، متولد سال 46 و اعزامی از استان فارس است. این شهید بزرگوار سال 67 به جنگ اعزام و در درگیری تک دشمن 67، منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل شد. 
 
شهیدمحمود نیستانی

شهید والامقام "محمود نیستانی" فرزند غلام علی، متولد سال 48 و اعزامی از استان خوزستان است. این شهید بزرگوار سال 67 به جنگ اعزام و در درگیری تک دشمن 67، منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل شد. 

شهیدمحمدعلی پوربختیاری

شهید والامقام "محمدعلی پوربختیاری" فرزند شکرالله، متولد سال 40 و اعزامی از استان خوزستان است. این شهید بزرگوار سال 67 به جنگ اعزام و در درگیری تک دشمن 67، منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل شد. 

شهیدعلی مراد ناصری

شهید والامقام "علی مراد ناصری" فرزند محمدباقر، متولد سال 47 و اعزامی از استان خوزستان است. این شهید بزرگوار سال 67 به جنگ اعزام و در درگیری تک دشمن 67، منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل شد. 

شهیدفریدون بابادی

شهید والامقام "فریدون بابادی" فرزند علیرضا، متولد سال 45 و اعزامی از استان خوزستان است. این شهید بزرگوار سال 67 به جنگ اعزام و در درگیری تک دشمن 67، منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل شد. 

شهیدغلامرضا هیبتی 

شهید والامقام "غلامرضا هیبتی " فرزند حسین، متولد سال 47 و اعزامی از استان خوزستان است. این شهید بزرگوار سال 67 به جنگ اعزام و در درگیری تک دشمن 67، منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل شد. 

شهیدمحسن ملکیان

شهید والامقام "محسن ملکیان " فرزند رضا، متولد سال 44 و اعزامی از استان اصفهان است. این شهید بزرگوار سال 67 به جنگ اعزام و در درگیری تک دشمن 67، منطقه عملیاتی زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل شد. 

مشخصات 8 شهید تازه فتحص شده تهرانی که مراسم دیدار اعضای خانواده آن ها با پیکر مطهر آنان طی روزهای اخیر در معراج شهدای تهران برگزار شد به شرح زیر است:

شهید صبور رستمی

شهید "صبور رستمی"، فرزند شجاع، متولد اول شهریور 1348، در تک دشمن در سال 67 و در منطقه زبیدات به شهادت رسید.

 






chapta