تاریخ : شنبه 20 آبان 13:49 کد خبر : 1424

تشییع پیکر شهدای مدافع حرم در مسجد مقدس جمکران


پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم همزمان با اربعین حسینی با حضور هزاران عاشق و دلسوخته اهل بیت(علیه السلام) در مسجد مقدس جمکران تشییع شد.

خبرحماسه؛ به نقل از فردونیوز:مراسم اجتماع عظیم جاماندگان اربعین حسینی با حضور پرشور عزاداران حسینی از سراسر کشور در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

عزاداران حسینی و جاماندگان از قافله اربعین کربلا از ظهر امروز به‌صورت خانوادگی و یا در قالب دسته‌های عزاداری و با پای پیاده مسیر بلوار پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله)، از حرم مطهر حضرت معصومه(سلام الله علیها) تا مسجد مقدس جمکران طی کردند.

مسجد مقدس جمکران نیز در این روز برنامه‌های ویژه‌ای با عنوان اجتماع بزرگ عزاداران حسینی را تدارک دیده بود که با قرائت زیارت اربعین توسط حجت‌الاسلام حسین‌آبادی آغاز شد.

در ادامه پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم با ندای لبیک یا حسین(علیه السلام) و لبیک یا زینب(سلام الله علیها) بر روی دستان هزاران عاشق و دل‌سوخته اهل‌بیت(علیهم السلام) در این مکان مقدس تشییع شد.

این مراسم با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران و هزاران نفر از عاشقان حسینی در جوار پیکرهای پاک این دو شهید با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی ادامه یافت و در ادامه ذاکران اهل‌بیت(علیهم السلام) به روضه‌خوانی و سینه‌زنی در سوگ اربعین سید و سالار شهیدان (علیه السلام) پرداختند.




تشییع شهدا     شهدای مدافع حرم     مسجد جمکران     اربعین حسینی                            


chapta